Telefoon- en agendabeheer
Bij telefoon- en agendabeheer hoort volgens Susan Pelders van SOS kantoorondersteuning duidelijk een stuk planning. Eigenlijk de telefoniste en de ‘personal assistant’ in één. Indien u van 09.00 uur ’s morgens tot 21.00 uur ’s avonds telefonisch bereikbaar wilt zijn, biedt SOS kantoorondersteuning u de helpende hand. Dat biedt u de mogelijkheid uzelf te concentreren op de zaken die u te doen heeft, met daarbij de zekerheid dat uw telefoon vanuit uw (firma)naam wordt beantwoord en afspraken eventueel worden ingepland, zonder dat u wordt afgeleid van uw eigenlijke activiteiten. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat de zaken ook in de backoffice doorlopen en dat voor u bestemde notities adequaat in een overzichtelijke rapportage worden genoteerd.
Indien gewenst maakt SOS voor u en uw personeel telefonisch afspraken bij (potentiële) klanten, screent het voor u adressen en contactpersonen of voert het andere telemarketingwerkzaamheden voor u uit.
Ook uw elektronische post is bij SOS in goede handen en kan door SOS worden afgehandeld, bijvoorbeeld bij uw afwezigheid.
SOS kantoorondersteuning kan tevens de organisatie van uw bedrijfsuitjes, beurzen of andere evenementen uit handen nemen of uw personeel voorzien van een presentje rond de feestdagen of bij jubilea.
Onze werkzaamheden op het gebied van telefoon- en agendabeheer op een rijtje
- telefoon aannemen op afstand
- telefoonnotities rapporteren
- agenda’s (digitaal) beheren.
- afspraken maken
- telemarketing
- e-mails ophalen en verwerken
Maar ook het:
- organiseren van bedrijfsuitjes
- verzorgen van kerstpakketten en relatiegeschenken
- organiseren van jubilea voor uw personeelsleden
- boeken van vliegtickets en hotelovernachtingen
- voorbereiden van en assisteren bij beurzen