Boekhouding

Over het algemeen houden kleine zelfstandigen en ZZP’ers zich het liefst bezig met hun vak, in plaats van zich te bekommeren om hun boekhouding en financiële administratie.

Boekhouding

Office management

Office management betreft alle kleinere of grotere zaken die voorkomen in een kantooromgeving. Dit loopt uiteen van het maken van correspondentie tot systeembeheer.

Office management

Orderadministratie

Het beschrijven hoe je een order vergelijkt met een offerte; hoe je deze invoert in het systeem; het zorg dragen voor goedkeuringen van de desbetreffende verkoper; het inkopen van ordermaterialen; levertijdbewaking; bevestiging naar de klant; etc. Het lijkt allemaal zo logisch.

Orderadministratie

Secretariaat

Onder secretariaat valt bij SOS kantoorondersteuning werkelijk alles wat te maken heeft met tekst. Of het nu gaat om het foutloos voeren van correspondentie of het notuleren van uw vergadering.

Secretariaat

Telefoon en agenda beheer

Bij telefoon- en agendabeheer hoort duidelijk een stuk planning. Eigenlijk de telefoniste en de ‘personal assistant’ in één. Dat biedt u de mogelijkheid uzelf te concentreren op de zaken die u te doen heeft zonder dat u wordt afgeleid van uw eigenlijke activiteiten.

Telefoon en agenda beheer

Dataverwerking

Voor SOS kantoorondersteuning betekent dataverwerking het invoeren van de meest uiteenlopende soorten data. Bijvoorbeeld van een database met adressenbestanden voor een ledenadministratie van een vereniging.

Dataverwerking

Mailing en postverwerking

SOS kantoorondersteuning verzorgt indien gewenst uw complete mailings, van klein tot groot. SOS schrijft zo nodig uw teksten en zorgt voor de verzending naar uw (potentiële) klanten.

Mailing en postverwerking

Systeembeheer

Systeembeheer is voor SOS kantoorondersteuning synoniem voor structuur, zowel qua hardware als qua software. Maar ook de structuur van al uw data wordt door SOS gestructureerd opgebouwd.

Systeembeheer

Priveadministraties

Privéadministraties zijn verschillende activiteiten die particulieren kunnen helpen met hun administratieve rompslomp in hun privéomgeving.

Priveadministraties

SOS kantoorondersteuning

SOS kantoorondersteuning is actief binnen de financiële administratie en het office management van kleine zelfstandigen en zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers). Deze doelgroepen zijn over het algemeen – vanwege een gebrek aan voldoende financiële middelen of ruimte – niet in staat om eigen, goed gekwalificeerd kantoorpersoneel aan te nemen. Laat staan per vakgebied.

SOS biedt hulp en is alles in één: uw boekhoudster; uw office manager; uw secretaresse; uw telefoniste, datatypiste of wat al niet meer. SOS vormt daarmee het verlengstuk van uw eigen bedrijf. Zo heeft u flexibel personeel dat u kunt inzetten wanneer en zo vaak u maar wilt. Zonder vast te zitten aan premies en andere voorwaarden. SOS geeft u daarmee wel de lusten, niet de lasten…

SOS pakt al uw kantoormatige zaken direct en doeltreffend op, of dat nu een eenmalige vraag of opdracht betreft of een vraag voor de langere termijn. Wij gaan er, eventueel samen met u, voor zitten om op een zo kort mogelijke termijn invulling te geven aan uw kantoorbehoefte.

SOS is dagelijks op werkdagen vanaf 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar om u – gepland en ad hoc – werk uit handen te kunnen nemen. Vanwege onze ruime openingstijden kunt u uw werkdag in alle rust afmaken, zodat u uzelf daarna in alle rust kunt concentreren op de geboden oplossingen van SOS. 

SOS werkt met korte lijnen. Wilt u ‘gewoon even iets opgelost zien?’ Bel of mail SOS! U hoort dan wat de oplossing kan zijn, hoeveel tijd daarvoor benodigd is en wat het tarief is. Zo kunt u direct beslissen of u dit uit handen geeft of niet.

SOS kantoorondersteuning: voor alle hulpvragen vanuit úw kantoor; de logische schakel tussen zelf doen en het aannemen van personeel…