SOS kantoorondersteuning
SOS kantoorondersteuning is actief binnen de financiële administratie en het office management van kleine zelfstandigen en zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers). Deze doelgroepen zijn over het algemeen – vanwege een gebrek aan voldoende financiële middelen of ruimte – niet in staat om eigen, goed gekwalificeerd kantoorpersoneel aan te nemen. Laat staan per vakgebied.
SOS biedt hulp en is alles in één: uw boekhoudster; uw office manager; uw secretaresse; uw telefoniste, datatypiste of wat al niet meer. SOS vormt daarmee het verlengstuk van uw eigen bedrijf. Zo heeft u flexibel personeel dat u kunt inzetten wanneer en zo vaak u maar wilt. Zonder vast te zitten aan premies en andere voorwaarden. SOS geeft u daarmee wel de lusten, niet de lasten…
SOS pakt al uw kantoormatige zaken direct en doeltreffend op, of dat nu een eenmalige vraag of opdracht betreft of een vraag voor de langere termijn. Wij gaan er, eventueel samen met u, voor zitten om op een zo kort mogelijke termijn invulling te geven aan uw kantoorbehoefte.
SOS is dagelijks op werkdagen vanaf 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar om u – gepland en ad hoc – werk uit handen te kunnen nemen. Vanwege onze ruime openingstijden kunt u uw werkdag in alle rust afmaken, zodat u uzelf daarna in alle rust kunt concentreren op de geboden oplossingen van SOS.
SOS werkt met korte lijnen. Wilt u ‘gewoon even iets opgelost zien?’ Bel of mail SOS! U hoort dan wat de oplossing kan zijn, hoeveel tijd daarvoor benodigd is en wat het tarief is. Zo kunt u direct beslissen of u dit uit handen geeft of niet.
SOS kantoorondersteuning: voor alle hulpvragen vanuit úw kantoor; de logische schakel tussen zelf doen en het aannemen van personeel…